søndag den 18. august 2013

Om at samle..... Cathrineholm

Er du samler?

Jeg tror, at de fleste af os samler på et eller andet? Og det sjove ved samleri er, at det kan være alt mellem himmel og jord, som vi samler på. Det er så forskelligt, hvad der får vores hjerte til at banke - hvad vi bare altid kigger efter, og som vi meget sjældent kan gå forbi :-)

Jeg tror, de fleste af jer, der læser med her, ved, at mit hjerte banker for Lotusmønsteret. Både emaljetingene fra Cathrineholm og porcelænet fra Lyngby Porcelæn. Og min samling vokser stille og roligt.

Måske starter samlingen med et rigtig godt loppefund - en tilfældighed? Og måske køber du kun ting til din samling, hvis det er gode fund til gode priser? Eller måske er der ting, som du mangler i din samling, og som du måske gerne ville give lidt ekstra for, hvis du fandt det?

Samler du lige som jeg på Cathrineholms emaljeskåle, så er Lara en person, som du gerne vil kende. Hun er i hvert fald, den jeg kender, som har det største lager af Cathrineholmskåle! Mere end 200 skåle har hun aktuelt til salg - i alle farver og alle størrelser. Og stort set alle hendes skåle er i fantastisk stand, og den service hun yder er simpelthen fantastisk.

Så lige nu venter jeg på en pakke fra Lara med noget nyt til samlingen :-) Og jeg glæder mig som et lille barn, til den kommer!

Mangler du noget til din samling? Så skriv til Lara på lara@laraminassian.com - og hvis du fortæller hende, at du har fundet hende gennem mig, så giver hun dig 10 %.

Her er et par billeder fra hendes lager. Smukt!





7 kommentarer:

  1. Det lyder godt at du fandt noget hos hende. Er glad for at jeg kunne hjælpe dig :-) Mine modtog jeg ret hurtigt og de er i perfekt stand :-) Glæder mig til at se dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nola - Jeg glæder mig helt vildt :-) Og ja, super fedt nu at kende endnu en god pusher :-) Tak for at dele!

      Knus Mette

      Slet
  2. Sikke nogle smukke skåle! :)

    Kh
    Chrisitina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Ja, som du ved kan jeg jo slet ikke stå for dem :-) Er bare vild med deres udtryk :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Hej Mette

    Har hun en hjemmeside man kan kigge på og se priser?

    KH Mia og ja, jeg er også afhængig af lotus mønstret:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia

      :-) Hun har ikke en decideret hjemmeside - der er alt for mange skåle tror jeg, til at hun kan holde den ordentligt opdateret. Men hvis du skriver til hende hvad du er interesseret - farver og størrelser - så sender hun billeder af dem hun har med beskrivelser og pris :-)

      Knus Mette

      Slet
  4. Fantastiske skåle, kan godt forstå man nærmest kan blive afhængig af at eje dem... :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...