onsdag den 11. juli 2012

Wall stickers af Masking Tape!

Hvad bruger man Masking Tape til? Det spørgsmål har jeg fået mange gange, og nu hvor jeg er begyndt at sælge det i shoppen, tænkte jeg, at jeg måske kunne inspirere jer lidt? :-)

For længe siden, så jeg ideen med at lave sine egne stickers af tapen, og den anden dag så jeg det så igen hos Sonja, som havde lavet de fineste sommerfugle til sin entre. Tak Sonja for at minde mig om ideen :-)

Igår gik jeg så i gang, og det endte med at min søster nu ufriviligt har fået sig et lille egern over sin toiletrulleholder (som i øvrigt er tom :-(...) Ja ja - musene leger, når katten er ude, søs! Og lidt efter havde niecen også fået sig to kaniner på sin sengegavl! Jeg er bange for, at der kunne komme mange flere dyr til, men det kan godt være, at jeg skulle vente til jeg får nøglen til mit eget hus med at lave flere? Det er pakke nr. 1 fra shoppen, jeg har brugt.

Hvis der er en lille Jørgen Clevin gemt i dig, så skulle du tage og prøve det. Det er super sjovt, og resultatet bliver super fint. Klistermærkerne kan nemt tages af og sættes op et andet sted, hvilket er det geniale ved Masking tapen. Og kan du ikke tegne, så kan du finde alverdens motiver ved at lave en google billed-søgning på eks. "dyr silhuet".

Og hvordan gør man så? Det er såre simpelt:
  • Tag et stykke bagepapir
  • Tegn din figur op
  • Dæk figuren med tape (de enkelte baner skal overlappe med et par mm.)
  • Klip figuren ud
  • Træk figuren af bagepapiret og sæt den op!
Kunne du få lyst til at lave klistermærker?







39 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det fint... sikke en god ide... skal da helt sikkert afprøves...

    SvarSlet
  2. ej nu kom der en to do på listen over de andre 1000 to do jeg kunne lave :) men tak for skøn ide so jeg klart kan bruge til December når vi skal pynte op hist og pist :)

    SvarSlet
    Svar
    1. He - ja sådan går det jo jævnligt på vejen gennem Blogland :-) Ser også kravlenisser for mig...

      Slet
  3. Sikke en god idé Mette. Det må vi da også prøve af herhjemme:)
    Håber, flytningen gik godt!
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak Cecilie - den første forløb smertefrit (ahh ok - lårene var slidt) - og den næste foregår på søndag - suk....

      kram

      Slet
  4. SKIIIIDE smart!! Tak for ideen. Den napser jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA.... haps endelig - jeg vil se jeres alle sammens klistermærker!

      Slet
  5. Super god idé! DET må være løsningen på wallstrickers og fuldmuret hus - tak ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt - det klistrer godt på det meste!

      Slet
  6. Cool idé! Tak for inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekommen - ikke min idé, men min udførelse :-)

      Slet
  7. Nej hvor er det en fin ide! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en af de rigtig gode med virkelig mange muligheder - ideerne står i kø i mit hoved!

      Slet
  8. Hvor op, hvor er det dog en SMART idé! Det må jeg helt sikkert prøve engang.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal du prøve - sjovt og let!

      Slet
  9. Fedt! Sælger i det også i design kartellet?
    Hilsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna - Det gør vi - fra en gang i næste uge. Skal nok give en update.

      Slet
  10. Super idé - den vil jeg prøve af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du helt sikkert prøve - man bliver afhængig!

      Slet
  11. super ide - den skal da helt klart afprøves ;0)
    God aften

    SvarSlet
  12. Nu er jeg altså nødt til at købe noget af jeres maskintape.. har gået som katten om den varme grød.. men nu er det vist på tide at slå til :)
    Ved du hvornår der bliver fyldt op igen med maskintape i bix'en?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria - Det skulle gerne komme en af dagene - jeg skal nok sige til, når der er fyldt op :-)

      Slet
    2. Super. Tak :)
      Må jeg spørge hvor du finder skarpelonerne henne, tryller du dem bare ud af ærmet eller??

      Slet
  13. Ja, det minker fort på rullene når man ser hvor enkelt og dekorativt dette er... man får jo lyst til å klistre opp noe over alt, hihi:)
    Spennende med nytt hus - vi får vel se bilder etter hvert som dere kommer på plass:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sonja - Ja, du kan ro, at I får billeder at se :-) Jeg glæder mig helt usigeligt!

      Og ja - jeg er da også bange for, at der bliver klistermærker overalt!

      Tak igen for at minde mig om ideen.

      Kh. Mette

      Slet
  14. Kan kun stemme i koret - sikke en super idé. Det skal jeg helt sikkert prøve.
    Jeg har tilføjet den DIY idéer på min blog, med referance til din blog - håber det er ok, ellers må du endelig give mig et praj.

    Kig gerne forbi min blog http://candyland-indretning.blogspot.dk/p/diy.html, der dog stadig er helt ny.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Det er jeg meget glad for - og det er selvfølgelig helt i orden :-)

      Glæder mig til at se dig prøve det :-) Og velkommen til Blogland!

      Kh. Mette

      Slet
  15. Hvor er det bare genialt, super god ide.

    Tak fordi du deler:-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Vejen gennem blog-land ledte mig hertil :-) Her er godt at være - og jeg kommer igen... super idé med det MT. DÉT må afprøves :-) :-)

    SvarSlet
  17. Super fed ide - så skal der bare købes en stak masking tap hjem :-)

    SvarSlet
  18. It's a regional ritual business to decline a gift three times before accepting it. This is good news for me, elicited a kind of promotion for a particular application.

    Review my blog post; http://dachary.edu.ar

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  20. ej hvor sjovt, så skal der laves giraffer :)

    SvarSlet
  21. genialt

    det skal da næsten prøves, min liste af ting er snart meget lang.
    måske kunne jeg dekorere nogle opbevarings bokse eller hoveddøren.

    SvarSlet
  22. Nice Information
    Looking a best Legal Document Preparation and Paralegal Services in Tucson
    Our services are designed to streamline legal processes, offering a cost-effective alternative to traditional attorney services without compromising on quality. Here's how our Legal Document Preparation and Paralegal Services can benefit you:
    best family lawyer near me
    beneficiary deed tucson
    legal document preparer tucson
    legal guardianship lawyer
    best divorce lawyer near me
    lawyer for wills and trust near me
    probate attorney tucson az

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...