lørdag den 31. marts 2012

To farvebomber!

Jeg skal love for, at der var gang i farverne i går aftes. Jeg har sagt det før - jeg elsker at lave sættekasser! Og nu er jeg igang med disse to, og alle favoritstofferne har været på bordet :-) Jeg er selv rigtig glad for resultatet, men nu skal jeg lige gå og kigge lidt på det inden jeg skærer til og finder det endelige look. Og så glæder jeg mig til at få alle stofferne skåret til - det bliver altid helt anderledes, når de kommer "ind" i hullerne.



10 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at de bliver rigtig flotte! Stofvalget er ihvertfald rigtig skønt, med alle de lækre børnestoffer!

    SvarSlet
  2. De bliver med garanti rigtig skønne

    SvarSlet
  3. Jeg har allerede 4 sættekasser på værelset. En kæmpe stor, to rimelig store og en lille. Alle sammen fundet på loppemarked, malet og tapetseret.

    Men jeg får virkelig lyst til at investere i en til!! De er virkelig fine, Mette!!

    Vi ses snart :o)

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det ser supergodt ud...glæder mig til at se det færdige resultat...lidt flovt at sige det, men jeg er ikke så vild med sættekasse-husene...kan meget bedre lide de "almindelige". Smukke stoffer.

    KH Mia

    SvarSlet
  5. Nydelige stoffer -det må jo bare bli bra :)

    SvarSlet
  6. Tak! :-) I får i hvert fald den ene at se færdig i morgen.

    Line - Tak. Og jo det var den du spurgte om igår jeg havde valgt (google-betaling).

    Fru Bach - Ja, jeg håber at de blive lækre :-)

    Og Helene - Ja, kan man få for mange sættekasser? Det tror jeg ikke :-)

    Mia - Det er da helt fint at man bedre kan lide de firkantede sættekasser :-)

    AvMeg - Ja, sådan har jeg det også - det kan ikke gå helt galt :-)

    Tulle Momsemor - Det er det! Og en farverig en af slagsen :-)

    Gustavs mor - Tusind tak :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. WAUW hvor ser det flot ud - er sikker på at de blir super goe når de er færdige:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig fint ud med alle farverne

    Kærlig hilsen Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...