mandag den 12. marts 2012

Påsken er landet...

I år er påsken landet i vores lille lejlighed. Det er ellers sjældent, at der er plads til pynt - eller tid til at pynte op - i vores hjem, men denne gang skulle det være. Måske mest for Karens skyld, og hun gik op i det med liv og sjæl og går nu rundt og siger Gok-Gok og æg HELE tiden :-)

Pynten er den i Blogland meget populære fra Tiger, og troldegrenen er fra søsters have :-)

Og så er der netop landet en ny sending Kyller fra Avesjov.... det første batch forsvandt jo nærmest som dug for solen. Så nu kan der igen købes et par kyller - og prisen er som tidligere nævnt 100 kr. pr. par.




5 kommentarer:

  1. SÅ fantastisk søte kyllinger.. Imponert over tålmodigheten du har hehehe. Jeg hadde antageligvis brukt alt for langt tid på et slikt prosjekt til at tålmodigheten min hadde holdt ut .. Ha en fin dag:-)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt, jeg vil også snart igang med at pinte op til påske, jeg elsker alle farverne der høre til og man bliver bare i så godt humør af at kigge på det.

    Du må have en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det forårsagtigt ud - dejlige farver. Jeg synes det er rart at påskepynt ikke kun behøves at være gul og grønt mere.
    Skønne kyllinger :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt og hyggeligt. Måske man selv skulle se at pynte op, det kommer gerne bag på mig :)

    SvarSlet
  5. Søt påskepynt og kyllinger. jeg pynter sjelden til påske, men det er fint:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...