fredag den 23. marts 2012

Pakke fra Line!

Fredag er startet på den bedst tænkelige måde - nemlig med lækker post! En pakke fra Line indeholdende min præmie fra hendes gaveregns-give-away - den skønneste elefantbluse til Karen :-) Den er bare så fin, og jeg glæder mig til at putte trunten i den. Hun er altså snart en velklædt dame med lutter skønne hjemmegjorte klæder fra det ganske Blogland. Måske lige lovlig frækt at sætte blusen sammen med disse røde elefantbukser? - som selvfølgelig er en Avesjov-kreation.

Og der var en skøn overraskelse i pakken. Elefantlapper og lapper af Lines eget hjertestof. SÅ fint - Tusind tak Line :-)




4 kommentarer:

  1. Selvgjort er velgjort - er det ikke sådan de siger?
    Men jeg må i sandhed sige at det ser ud til din lille Karen bliver meget velklædt!

    SvarSlet
  2. Velbekomme Mette. Jeg håber virkelig, at den kan bruges.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin :)

    SvarSlet
  4. Den er fin!
    De "unge mødre" i dag sætter faktisk stor pris på hjemmegjorte ting og det er skønt for os, der gerne laver det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...