torsdag den 1. marts 2012

Fantastisk vintagefund!

Jeg har været som et lille barn i de to måneder, jeg har ventet på denne pakke. Jeg har søgt med lys og lygte, og endelig lykkedes det mig, at opstøve noget af det fantastiske vintage smølfetapet. Og så endda i rå mængder! Helt "nye" ruller i indpakningen og altså i perfekt stand. Kvaliteten er kraftig og lækker, og motiverne er da bare for skønne? Da der er så meget, er der vist også nok til alle jer smølfefans derude, der lige mangler en lækker stump tapet til et kraprojekt eller to :-)

Prisen er 100 kr. pr. meter (eller 1 kr. pr. cm. - mindstekøb 50 cm.), men vær opmærksom på at forsendelse vil være lidt dyr, da det skal sendes i et rør (20 kr.) og dertil porto. Det kan også afhentes i butikken på Frederikssundsvej 163, 2700 Børnshøj efter aftale.

Er du også vild med det, så modtager jeg bestillinger på mail: mettekirkeskovjensen@gmail.com.







4 kommentarer:

  1. hvor er det skønt... må liiige overveje om der er råd dog :0(

    SvarSlet
  2. Det er lidt sjovt som de her Smølfer har fået liv igen. Jeg husker tydeligt at min bror og jeg legede med dem :)

    SvarSlet
  3. kanon nice.... er selv samler.. har mere end 4000 af de små fyre + huse,biler og alt muligt andet smølfe halløj

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...