torsdag den 15. marts 2012

De heldige vindere!!

Det er vist på sin plads med det helt stor TA-DAAAA..... TUSIND tak til alle jer fantastiske læsere, der har haft lyst til at deltage i min Give Away i anledning af at bloggen rundede 1000 læsere :-) Og ikke mindst tusind tak for alle de fantastisk søde ord, I har givet jer tid til at give mig med på vejen. Der er nok til at gøre enhver gråvejrsdag knap så grå resten af livet!


Og så til det store lotteri!! Mange mange navne (387 deltog), tal og præmier er blevet matchet, og her kommer de heldige vindere. Jeg har desværre ikke kunne opfylde alles ønsker, men da jeg gerne vil have glade vindere, kan man bytte sin præmie til en stofpakke, hvis man hellere vil have det fremfor den vundne præmie :-)


Alle vindere sender mig en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så finder vi ud af resten :-)

Endnu en gang tusind tusind tak til jer alle sammen - I er virkelig det, der gør det sjovt at blogge!

Vinderne er
Stofpakker
Marianne med bloggen HausfrauBlau
Maria med bloggen Prinsesseliv
Anette med bloggen AnetteA
Helle med bloggen Helles Rodekasse
Sidsel med bloggen Kreativitetligemedhygge

Nøglering
Susanne med bloggen Rumfang
Christina/Christilina uden blog - kommentar lagt 25/2 kl. 7:26

Suttesnor
Dorte med bloggen Dortes lille systue  
Sofie med bloggen Sofies Kreablog  

Sættekassehus
Mathilde med bloggen Peter og tildes have

Nøglesnor/keyhanger
Christina (Christinasoeby - kommentar 26/2 kl. 9:53)

Børnepude
Bettina/SeChloe

Børneuro
Lisa med bloggen Wilmamolly

Babytæppe
Tanja uden blog - kommentar lagt 26/2 kl. 9:53

Quiltet vest str. 1-3 år
Mona med bloggen Farvefryd

ENDNU EN GANG TUSIND TAK!

19 kommentarer:

  1. Tillykke til de der vandt en af de skønne kreating :)

    SvarSlet
  2. æv æv æv.. Men tillykke til alle de heldige vindere.. :o)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til alle de heldige. Men øv altså. Du må ha lavet helt fejl, for mit navn var ikke blandt. *hihi*

    SvarSlet
  4. Er lidt misundelig på dem, der vandt- især puden:-) hi hi- tillykke til vinderne, og ikke mindst dig, Mette, fordi du har skabt dig sådan en fin blog med mange læsere. Knus

    SvarSlet
  5. Sikke dejlige gaver :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke til alle der har vundet :-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor skønt - tak. Sender straks en mail.

    SvarSlet
  8. Tillykke til de heldige vindere:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. Tillykke til de heldige vindere!

    SvarSlet
  10. Stort tillykke til alle. Øv, at man ikke var iblandt. :)

    SvarSlet
  11. Tillykke til alle de vildt heldige vindere - Kirkesjov-sager ér bare helt fantastiske. Og Mette, kæmpe respekt for at give SÅ meget væk! Det er bare så flot...

    SvarSlet
  12. Nøj hvor vildt! Jeg har rent faktisk vundet noget?

    Jeg er helt rundt på taget nu - sikke da en fantastisk start på en dejlig Fradag :)

    SvarSlet
  13. Jeg tror det er mig.. ? Men du kan nu godt finde min blog på min blogger profil :p Så bliver lidt i tvivl.. ;) Men dato og klok passer! :D Så det kan jo kun være mig?! (håber)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald det rigtige billede, så det må være dig :-)

      Vil du sende en mail?

      Kh. Mette

      Slet
    2. Har sendt en kort mail.. Har en dreng der bestemt ikke mener der skal soves i dag ;)

      Slet
  14. Stort tillykke til de heldige vindere!

    SvarSlet
  15. Hurra, Jeg vandt. Har sendt dig en mail men ved ikke om du har modtaget den?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...