tirsdag den 27. marts 2012

1,2,3 - Krea!

Det går nooooogenlunde med at holde orden i kreasagerne, efter jeg har fået min reol, og lidt mere skabsplads i stuen :-) Der ligger dog en lille overskuelig bunke lækkerier på bordet - og lige om lidt har jeg en hel aften til krea! Det er længe siden, da Karen laver jeg-vil-ikke-sove tricks i øjeblikket :-(

Men i dag skal symaskinen fem, og der står et par elefantpuder på programmet, klipning af diverse til kommende Avesjov sommersager, og klipning af stofbestillinger! Jeg glæder mig til at rode!

Hvad skal du lave i aften? Har du tid til krea?

10 kommentarer:

  1. Håber det går fremad med søvnen:-). Her står aftenen på at lave lidt Avesjovmønstre i nye str. og modeller klar til at mixe med det du har gang i:-)

    SvarSlet
  2. Ja, er ved at klippe en masse små stofirkanter ud til et babytæppe. som jeg skal håndsy. det bliver det flot. Mangler omtrent 200 firkanter fordelt på 4 farver. Gæt hos hvem jeg har købt stof af? ;-)

    SvarSlet
  3. Lyder hyggeligt. Jeg skal desværre rette engelskopgaver i aften, men i morgen står den på krea.
    Rigtig god kreaaften til dig :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  4. Dejligt at have tid til sine kreative udfoldelser. :)
    Jeg kan egentlig også godt lide det, men når der bliver presset en deadline ned over projekterne, er det som om lysten ikke helt er den samme. Min aften står på patchworklapper af gamle cowboybukser, fordi vi i min linjefag er nået til emnet: genbrug og bæredygtighed.
    God "arbejdslyst" ;)

    SvarSlet
  5. Ja det var da nogle rigtige lækkerier på det billede :) Dejligt med tid til krea i aften!

    Jeg skal se om jeg kan få hæklet lidt og gjort et lille projekt færdigt.
    God aften :)

    SvarSlet
  6. Jeg er i gang med en buksedragt til Lily, men holder pause mens hun sover aftenlur (den var nemlig tiltrængt!)

    SvarSlet
  7. mye fint du har :O)
    Jeg skal lage litt orden i mine kreasaker i aften - har kjøpt ny hylle som forhåpentligvis vil hjelpe fint!
    Og forhåpentligvis sy litt om jeg når...
    Ha en fin kveld med ditt!
    Vh Nina

    SvarSlet
  8. Har ikke haft den store tid til krea hverken eftermiddag eller aften. Øv. I dag er det dog blevet til lidt leg med perler til at pryde mine grene i min vase. Har brugt tiden på at sortere billeder og få den uploadet til fremkaldelse. De er nu kommet hjem og skal i album. Puha det er noget af en opgave når der er 1000 billeder.
    Rigtig god kreaaften til dig.

    SvarSlet
  9. Lyder dejligt - gid jeg havde energi og overskud til at sidde ved maskinen om aftenen (og gid jeg også havde orden i mine stoffer og sager :) Rigtig god krea-aften til dig!

    SvarSlet
  10. Jeg syr perler sammen til en nøglesnor. Kig forbi bellaogbror.blogspot.com og se resultatet:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...