onsdag den 4. juni 2014

Byernes by!

Tiden har været knap foran en computer de seneste to uger. Jeg har tilbragt 8 dage i Paris - de første fire på ferie med min mor og min søster - og de sidste fire på job. Ikke dårligt! Meeeeen det var lige længe nok at være væk hjemmefra..... Jeg savnede godt og grundigt til sidst :-)

Men Paris er jo fantastisk, og man kan ikke andet end elske den by - og ikke mindst nyde den, når man er der. Det blev til dejlig meget shopping, god mad og slentren rundt. Da jeg efterhånden har været der 15 gange+, så er behovet for decideret sight seeing ikke det største, men denne gang tog vi alligevel en tur op i Eifel tårnet. Det er hver gang en fantastisk oplevelse. Udsigten, den massive stålkonstruktion, det lette sug af højdeskræk i maven - og udsigten igen - den er formidabel.

Det blev også til en hel dag på Roland Garros til første runde af French Open - altid super fedt at være der! Stemningen er kanon, og vi havde en dejlig solskinsdag på anlægget.

Her lidt stemningsbilleder.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...