torsdag den 10. april 2014

ISIS - et sundere alternativ! (Sponseret indlæg)

Jeg er stor fan af de sundere alternativer. Altså ikke fordi jeg så bilder mig selv ind, at jeg ikke spiser slik, kage eller chips, men at jeg kan vælge noget, der måske indeholder mindre sukker eller fedt - uden at gå på kompromis med smagen. Det er der desværre ikke særlig meget der kan leve op til, men dette her kandiderer kraftigt som stand in for de søde sager.

Jeg går ikke på slankekur. Jeg spiser fornuftigt, dyrker motion - og spiser i bund og grund det jeg har lyst til. Dog ikke hele tiden - for så ville jeg veje en del mere end jeg gør :-) Men når slikmunden råber, så har den det sidste stykke tid fået en bid af et ISIS produkt. Og den har været virkelig tilfreds!

Hvis jeg havde fået bind for øjnene, ville jeg ikke have studset over, at det ikke var et marcipanbrød med sukker! Det smagte himmelsk. Og lige så med de andre produkter. Og så er jeg vild med udvalget - lidt for en hver smag alt efter om det er snacks, kage, slik eller chokolade den der slikmund ville have :-) Mums! Og mine kollger, som har været medsmagsdommere - de var også begejstrede!







For god orden skyld. Dette indlæg er sponseret. Jeg har modtaget produkterne for at smage og anmelde dem - men mine og mine kollgers smagsløg er vores - og holdningen til produktet lige så :-)


2 kommentarer:

  1. Enig i, at de produkter jeg har smagt fra ISIS er super gode! :-) Er især også ret vild med deres is :-) Må hellere prøve lidt flere af deres produkter en dag ;-) De er ved at have et stort lækkert udvalg :-)

    SvarSlet
  2. Nu hvor jeg ikke kan tåle sukker længere er jeg også meget glad for Isis!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...