tirsdag den 11. marts 2014

Forskud på fødselsdag! (Sponseret indlæg)

Karen fylder 4 på lørdag, og for første gang glæder hun sig sådan rigtigt og tæller dage til den store dag :-) Det er så sjovt at følge med i udviklingen og især til disse højtider synes jeg, at man virkelig kan mærke de ryk, der sker, år for år. Hun er sgi ved at være en stor pige!!

Og store piger ønsker sig fine dukker med smukt hår, fine sko og tilbehør. Og sådan en har Karen været heldig at få. Hun valgte Den onde Dronnings datter fra Snehvide - Apple White. For hun havde det flotteste hår :-) Og den flotteste børste - jo jo....

Dukken er en del af en ny serie "Ever After High" - et eventyr univers, som man kan dykke ned i lige her.

Indtil videre er der børstet hår, taget tøj af og på, skiftet smykker og blevet båret rundt på skønheden herhjemme :-) Og nu er hun kommet med i seng. Mon ikke også man sover meget godt med sådan en dukke ved sin side? Det er jeg sikker på, at man gør - i sær når man synes, at den er noget af det smukkeste, man nogensinde har ejet :-)

 
 
 
For god orden skyld. Dette indlæg er sponseret, og vi har modtaget dukken, som indlægget handler om. Men holdningen og barnets kærlighed til skønheden er helt vores. Billederne lige så :-)

3 kommentarer:

  1. enig med Karen - FLOT hår!! :-P
    ...hvad skal hun have på lørdag?? ;-)
    - og tillykke selvfølgelig :-):-):-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria :-) Ja ikke? På lørdag dyrker vi det meget stærke moderinstinkt, der er for tiden med en babyborn dukke tror jeg - og så lidt til kreativiteten :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Uhh jeg er lige nu med i en give away om sådan en dukke, håber jeg vinder en til min Mathilde, for de ser da fine ud med det flotte hår.

    // Louise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...