onsdag den 19. marts 2014

BABY BORN - Karen som dukkemor! (Sponseret indlæg)

Når man fylder 4 år, så er et af de højeste ønsker en baby. Allerhelst en rigtig baby, men når man nu ikke kan bestille sådan en, så er BABY BORN altså ret tæt på den virkelige verden :-)

Jeg nød simpelthen at se hende pakke den ud - glæden og ømheden i hendes øjne, var ikke til at tage fejl af. Der blev gået meget forsigtigt til værks og ret hurtigt skulle den have ble på, have mad, skiftes igen, puttes og i lang tid sad hun også bare med den - for den skulle lige sove lidt i hendes arme :-)

Der følger de fineste ting med - body, hue, sutteflaske, potte, madskål og sut - og hun kan både drikke mælk (vand) og spise grød. Og dermed både gøre nummer ét og to i bleen! Og endelig kan hun som alle andre babyer også græde - med ægte tårer!!

Billederne taler vist for sig selv! Karen elsker sin baby!

 



 
Dette indlæg er sponseret. Vi har modtaget dukken for at anmelde den - men holdninger og moderinstinkt overfor den lille dukke-Lise er helt vores.

10 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg! Jeg husker det tydeligt selv, dét at have dukker. Jeg havde hele 4 stks som alle blev passet og plejet og puttet hver aften. //B

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej B

      Ja - det samme her - herligt med gode minder :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Mine to piger har også begge haft Baby born. De er i dag 10 og 7 år og legende med Baby Born er for den ældte helt slut Emma kan i ny og næ hive dukkenfrem. Hold da fast hvor har de leget meget med deres og Sille der nu har næsten 9 år på bagen, er i fibeste stand, trods mange timers leg, badeture i badekar og strand, ture udenfor og utallige kram.
    En fantastisk dukke til små piger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har også på fornemmelsen, at det ender sådan her også :-) Hun er meget glad for den og har allerede haft super mange hyggestunder og lege, hvor hun bare er i sin egen lille boble, hvor legen udelukker alt andet :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Hvor er det sødt. Alberte har også lidt babyborn og jeg ville så gerne skifte nogle af hendes "billig" dukker ud. Tror de rigtig meget glæde af dem og elsker også at se når de skal passes og plejes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror bestemt også, at de har meget glæde af dem - Karen er i hvert fald super glad for sin, og som forælder er det bare skønt at se hende opbygge legen mere og mere :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Ja, min datter er 8 år og hun leger stadig med sine dukker - så dem er mange timers god underholdning i :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Herligt at høre - sådan håber jeg også at det bliver herhjemme :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. Jeg ved, der er mange, som ikke kan lide baby born, men jeg må erkende, at det er min datters yndlings-dukke.... når hun skal lege mor, så er det førstevalget hver gang. Og så har jeg lavet en kæmpe skuffe med dukketøj til den, både syet og strikket:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Er der det? Ja, det kan da godt være - ved du hvorfor folk ikke kan lide den? Men herhjemme er det bestemt også førstevalget - fordi den er så naturtro, tror jeg? Og den er jo tilmed helt rigtig i størrelsen og i de ting den kan :-)

      Vi har også rigtig meget tøj, da min mor for nogle år siden faldt over en dame, der strikkede det fineste tøj til dukker - til ingen penge. Hun købte hele lageret! :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...