mandag den 9. december 2013

Her begynder at lugte af jul :-)

Vi har faktisk ikke fået pyntet op til jul endnu. I hvert fald ikke sådan rigtigt. Og det er udelukkende fordi vi har haft håndværkere, og så skulle der lige gøres rent - og nu skal der findes tid :-) Men lidt er der alligevel kommet frem, og faktisk er her ret fint blot med det lidt jul, der er her? Så måske det ender med den minimalistiske jul i år - vi får se!

Et par hånddrejede juletræer fra DesignKartellet og en dusk gran i den lille Lyngby vase :-)

Mere gran - og 3 kitchede fugle fra Det Gamle Apotek!

Et af tre snefnug fra vores egen webshop - jeg synes de er helt igennem fantastiske!

Masser af Honey Comb lignende papirspynt.....

Pebernødder....

Flettede stjerner af super fine strimler, som jeg fandt på Roskilde julemarked.

Endnu et snefnug og julebabushka-sættet :-)

Og det sidste snefnug og en julestjerne i den store Lyngby vase.

3 kommentarer:

  1. Nogen gange skal der ikke så meget til - det ser fint ud, især de vildt smukke snefnug : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina - Jeg er også selv helt pjattet med snefnuggene - de er bare smukke :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Det ser hyggeligt ud, og jeg kan se du har det lige som mig, nisserne er ikke dem der fylder..... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...