mandag den 30. december 2013

Glædelig jul!

Vi har haft en fantastisk jul! Og det allerbedste er, at der stadig er ferie i knap en uge :-)

Lille juleaften passede jeg DesignKartellet, og vendte godt træt og glad hjem til hele familien + søster og hendes familie og min mor, et julehyggeligt hjem, lækker Take Away og glade unger. Det var en super hyggelig aften, og en rigtig god start på julen.

Den 24. holdt vi en super dejlig juleaften hos svigermor med både kirkebesøg, god mad og dejlige gaver. Og ikke mindst en Karen i hopla, der fik lige, hvad hun ønskede sig :-)

1. juledag var en stille dag med transport og opladning til julefrokost med familien 2. juledag i Skælskør. Som altid en herlig dag med god mad, godt selskab og snaps i overflod :-)

Den 27. vendte vi snuden mod den svenske idyl, og i dag den 30., er vi netop hjemvendt - opladede og med røde kinder efter en masse frisk luft, familiehygge og endnu mere god mad.

Og i morgen sal det nye år bydes velkommen - jeg glæder mig! Hvis 2014 kan byde på blot en lille del af alle de fantastiske oplevelser, som 2013 har budt på - ja, så er der virkelig gode ting i vente!

Jeg håber, at I alle har haft en lige så skøn jul som jeg - i hvert fald ønskes I her fra en rigtig glædelig jul - og ikke mindst et rigtig godt nytår! Jeg håber, at vi ses i 2014 :-)

Min søde julepige satte stjerne på træet!

Min 1. portion!

Henrik læser godnathistorie for ungerne :-) Instragram var overbevist om, at det var Rasmus Seebach - ha ha - næææ - det er "bare" min mand :-)
 
Skulle hilse og sige, at dette spil er mega sjovt - især efter lidt snaps :-)

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig og dine! ;)

    Kram
    /Christina

    SvarSlet
  2. Skønne billeder - vi har også haft den mest fantastiske juleferie - er helt trist - faktisk i fornægtelse - over at den slutter om bare et par dage... Henrik ligner Rasmus Seebach på billedet hvor han læser højt, hi hi :-)

    Rigtig godt nytår Mette - til dig og til dine :-)

    SvarSlet
  3. Haha jeg kiggede også lige en ekstra gang ;-) Han ligner ret godt. Godt nytår :-)

    SvarSlet
  4. Tak og i lige måde :-) lyder som en dejlig juleferie :-) kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...