mandag den 5. august 2013

Tre heldige vindere af "Godt Begyndt!"

Undskyld! Det var jo i går, at jeg skulle have fundet de tre heldige vindere....

Det bliver så i dag i stedet :-) Jeg har i mellemtiden læst mere i bogen, og jeg synes virkelig, at der er gode råd at hente. Jeg håber, at jer, der nu får den tilsendt, også synes, at I kan få noget ud af den.

 
De tre vindere af bogen "Godt Begyndt", som er sponseret af Gads Forlag, de kommer her: KamilleLouise og Lille Tut  :-) Stort til lykke til jer - send mig jeres adresser på min mail: mettekirkeskovjensen@gmail.com
 
En af dagene lander en ny - og ganske fin Give Away her på bloggen - den kan I godt glæde jer til :-)

2 kommentarer:

  1. Ejjj kan det godt passe det er mig:0)
    Sender fluks en mail..... TAK!!! Og tillykke til de andre vindere!!!

    SvarSlet
  2. Tak Louise og i lige måde :) Meget glad her!!!

    -Kamille.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...