torsdag den 4. juli 2013

Junk med bedre samvittighed! (Sponseret indlæg)

Nogen gange trænger man bare til junkfood? Eller også har ungerne plaget så længe om en tur på McDonalds, at det til sidst bliver til virkelighed :-)

I går havde jeg første feriedag, og den brugte jeg med min datter og min niece. Vi havde en monster tøsehyggedag med krea, tivolitur, Rasmus Klump musical - og McDonalds! Og så var det altså fantastisk at opdage, at McDonalds nu har lanceret en del af deres burgere med fuldkornsboller. Så jeg hapsede en McChicken med fuldkorn, mens ungerne guffede løs af deres Happy Meal :-)

Det er da total bonus?

Og Rasmus Klump musicalen i Glassalen i Tivoli - det kan altså anbefales.... hold da op, hvor ungerne hyggede sig, grinede, sang, rockede med og stillede mange spørgsmål :-)


For god orden skyld. Dette indlæg er sponseret. Jeg har modtaget en voucher til McDonalds, som tak for at ville teste produktet, men oplevelsen, billedet og de beskrevne holdninger er helt mine egne.

1 kommentar:

  1. Hej Kirkesjov.

    Det her har ikke lige så meget med dette indlæg at gøre, men jeg ved ikke lige helt, hvor jeg ellers skal skrive det.

    Jeg får stadig trafik fra dig til de sjove bordskånere, så jeg vil egentlig bare lige informere om, at jeg har flyttet blogadresse, så de nu ligger her: http://inaina.dk/2011/08/diy-haeklede-bordskanere/
    Inden længe bliver man sendt direkte videre til min nye blogforside, når man forvilder sig ind på den gamle blog - men jeg kan desværre ikke få den gamle blog til at viderestille til de samme indlæg, som man linker til.

    Så blot en lille info - du bestemmer selv, hvad du vil gøre ved det :) Men jeg har været rigtig glad for den trafik du har sendt min retning, så stort tak for det.

    Sommerhilsner fra Ina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...