fredag den 17. maj 2013

Pinse!

Lige om lidt er det pinseferie - og lidt sørgmodigt også den sidste af forårets skønne forlængede weekenden. Den skal nydes, ikke? Måske der er nogen, der skal se pinsesolen danse? Der er i hvert fald lovet sommer for alle pengene, og vi lægger ud med en fredag aften hos skønne venner, hvor vi overnatter, for i morgen at drage mod vores svenske idyl. Der er ingen planer - bare afslapning (og måske en loppetur eller to) :-)

Jeg håber, at I alle får en fantastisk pinse - og med på vejen får I lige et billede af min lille akrobat. Lige fyldt tre og ikke til at styre! I går fløj hjertet op i halsen på mig, da hun råbte "Moooaaaaar - SE!" - hvorefter jeg selvfølgelig (!) kigger - for at finde hende hængende med hovedet nedad og fødderne oppe på overliggeren på vores hængesofa! Mavemuskler siger jeg bare!

Og i øverigt drømmer jeg om at sy nyt betræk til hynderne på et tidspunkt. Sofaen fulgte med huset, og jeg kan fornemme, at den bliver et kæmpe hit :-)

Og hvis du trænger til en ny cykel, så husk at deltage i min Give Away i samarbejde med COOP.dk om en spritny Mustang cykel :-) Du finder den her.

1 kommentar:

  1. Også god pinse til dig - vi kører også op i vores svenske hus i morgen og jeg glæder mig!
    K.h.
    Christina
    P.s. tænk hvis vi andre havde sådan nogle mavemuskler;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...