onsdag den 6. marts 2013

Det skal de bruges til!

Jeg har fået hæklet rundt om flere ringe, men deres endelige placering i soveværelset er endnu ikke klar, så igår rev jeg lige viskestykkerne ned fra deres meget flotte skrue (?) og prøvekørte modellen. De skal nemlig bruges til tørklæder, som en del også gættede på :-) De skal hænge enkeltvis på en hvid væg, og så håber jeg, at det kan hjælpe til at få en smule styr på mine enorme mængder af tørklæder - som ligger ALLE vegne.

I får et billede, når de har fundet deres rette væg :-)


6 kommentarer:

  1. Smuk og enkel idé. Fin Mette.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Ej, Mette! Hvor er du god til det der hækleri! : )
    De ser super duper flotte ud, og er en rigtig god idé!

    Ønsker dig en dejlig dag!

    : ) Marthe

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med skruen; så original og rå i sit udtryk! Hi hi...nej spøg til side; det er en vældig god, praktisk og smuk idé:-)
    Kh. Kate

    SvarSlet
  4. Super god ide:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Super god ide. Kender det kun alt for godt med tørklæder over det hele... Den ide skal jeg vist tage med mig :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Super fine - hvor er ringene mon fra? Kh lill

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...