onsdag den 20. februar 2013

Gaverne fortsætter...

Det er nemlig i dag, at Rakel trækker lod i sin Give Away, hvor du kan vinde lige det, du ønsker dig, fra vores webshop! Jeg har fulgt med i alle de søde kommentarer, der er blevet lagt hos Rakel, og jeg må sige at både min søster og jeg er meget glade for dem alle sammen :-)

Er du endnu ikke med, kan du nå det endnu - det foregår lige her!

Og når Rakel trækker lod, vil der være en lille gave til alle, der ikke vinder - nemlig en rabatkode til fri fragt i shoppen - og vi laver også nogle gode tilbud til jer i den forbindelse. Så følg med ovre hos Rakel!

I ønskes alle en rigtig god dag!

1 kommentar:

  1. så nåede jeg da lige med :) Jeg håber du har set mit svar på min rasmus klump pandekage-kage?? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...