lørdag den 29. december 2012

Louis Poulsen over spisebordet!

Og så tager vi lige den sidste om lamper i denne omgang :-) Jeg har nemlig også fået fat i to stk.originale Louis Poulsen pendler i en helt fantastisk smuk stand, som skal op og hænge over spisebordet. Nu har vi haft stearinlys som eneste lyskilde, siden vi flyttede ind, så det bliver skønt med lys over land :-)

Lamperne er dels købt dels byttet med Mette Sofie, som de fleste af jer nok kender? Hun har længe haft en fantastisk webshop, og for nylig åbnede hun også en fysisk butik i Næstved.

Og så lover jeg, at næste gang, det handler om lamper her på bloggen, så er det fordi, de er kommet op og hænge :-)



4 kommentarer:

  1. Super flotte værksteds-pendler Mette. Dem har vi også to af, den ene i sort, som har lidt skrammer, men som jeg synes er en del af charmen ved den, den hænger i køkkenet og har rød stofledning. Og en i soveværelset, som min mand har spraymalet flot blå, den har også stofledning (hvid). Min svigerfar har arbejdet hos Louis Poulsen i mange år, så vi er lidt farvede/påvirkede af, at alle lamper skal have stofledninger:)
    Rigtig godt nytår til dig og familien, håber vi ses en masse i det nye år til flere krea-dates:)
    KH Mia

    SvarSlet
  2. super flotte :D Jeg har også to sorte over spisebordet og de giver et rigtig godt lys, udover de ser godt ud!

    SvarSlet
  3. Det er så lækkert med skønne lamper - de skaber stemning :)

    Jeg synes de er superfine - håber på et billede når de er kommet op at hænge :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de i fin stand, kan godt forstå, at du er glad for dem. Glæder mig også til at se billeder, når de kommer op at hænge!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...