mandag den 17. december 2012

Ho ho ho - to vindere!

Så blev det mandag aften. Jeg har været til eksamen hele dagen og bestod :-) Så nu har jeg papir på at være projektleder - dejligt!

Og det er jo en fantastisk anledning til at lege julemand og uddele de to præmier fra mine Give Aways.

Random.org har hjulpet mig og lad os komme til sagen!

Vinderen af den lille, røde julesæk med lidt godter fra vores drømmerejse til europæiske lande blev hende her!



Vinderen af Marens fantastiske bog, som jeg håber vil få lige så gode grin, som jeg fik, blev hende her!


Stort til lykke til jer begge - hvis I sender mig jeres adresser, så skal jeg sørge for, at I får julegaver med posten :-) Min email er mettekirkeskovjensen@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Tillykke til de 2 heldige vindere : )

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige og tillykke til dig med titlen ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...