fredag den 28. december 2012

Et velbevaret eksemplar!

Karen fik også en lampe i julegave - nemlig en af de gamle Anders And lamper, og jeg må sige, at det er et meget fint eksemplar af slagsen :-) Så vi skal rigtig hænge lamper op her i mellemdagene, hvor der er planer nok i huset. Vi har en idé om at få lavet gangen færdig (der skal males to gange, og så skal der hænges knage og skohylder op), og derudover vil jeg også gerne have min billedevæg op i stuen! Vi må se, hvor langt vi kommer :-)



6 kommentarer:

  1. Lampen er rigtig fin :) jeg havde en tilsvarende lampe som lille, bare ikke med Anders And men med Ole lukøje :)

    SvarSlet
  2. Åh ja den husker jeg også. Både min bror og jeg havde en. Tror også at min var en Ole Lukøje. Den er så fin...

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Så fin. Husker min venninne hadde sånn da vi var små. Jeg ønsket meg... D

    SvarSlet
  4. Kirkesjov's blog bringer mig tit tilbage til min barndom :)
    Som Jenny og Trillemus, så havde jeg også en Ole Lukøje lampe, da jeg var lille - jeg tror, jeg må en tur på mine forældres loft, næste gang jeg besøger dem, det kunne jo være, at den var der endnu :D

    SvarSlet
  5. Sikke en fin lampe og Anders And går jo aldrig af mode. God arbejdslyst

    SvarSlet
  6. Se Eventyr lamper på Instagram, så får i historien på lamperne. vh Lars

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...