søndag den 9. december 2012

Den heldige vinder!

Så kom tidspunktet, som jeg har glædet mig til. Nemlig tiden til at finde en vinder af de to lækre skåle fra Lucie Kaas.

Tusind tak for alle jeres kommentarer, som nu er sorteret og nummereret. Og vinderen blev fundet med hjælp fra Random.org.

Og hvem er den heldige vinder så? Bag vindernummeret gemte sig hende her! Stort til lykke - jeg håber, at du bliver rigtig glad for din præmie, og at de smukke skåle vil komme til at pynte hjemme hos dig :-) Måske med nogle af dine lækre salater?

Send mig din adresse på mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Til sidst en stor tak til Lucie Kaas for den fine præmie :-)

3 kommentarer:

  1. Havde ellers håbet at heldet var med mig i dag :O) Knus Rie...

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til den heldige vinder :D

    SvarSlet
  3. Weeee... jeg er den heldige og glade vinder ;-D
    Glæææder mig til skålene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...