fredag den 14. september 2012

Nye fantastiske øreringe fra K-Form...

Jeg har lige fået en ny sending af de skønne øreringe fra K-Form! Jeg kan altså ikke få nok af dem, og som altid har Tommy fundet på nye finurlige dyr, så nu må jeg da have et nyt par til samlingen...

Denne gang er der guldsmede, flagermus og ræve.... Og jeg tror, det er et par guldsmede, der lander hjemme hos mig :-) Men det er sørme svært at vælge - har du en favorit?

Tommys øreringe er lavet i acryl og ringen er titanium, som skulle være noget af det mest allergivenlige, du kan få.

De er på vej i butikken, men hvis du er fristet, så kan du sagtens købe et par herigennem. Prisen er 150 kr., og de kan sendes for 6 kr. Du kan bare skrive til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com, hvis jeg skal tage nogle fra til dig. De kan selvfølgelig også hentes i butikken :-)



7 kommentarer:

  1. Jeg er helt forelsket i de grønne grise. Høre bøjlerne hvad er de lavet af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nicole

      Det står i teksten :-) De er lavet af titanium, som er noget af det mest allergivenlige materiale man kan få :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Åh altså, de er bare så søde de øreringe ;-)

    SvarSlet
  3. Så fine, jeg har faktisk de grønne ugler på det midterste billede på idag og er virkelig glad for dem:)

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne øreringe - jeg får jo helt lyst til at købe dem alle sammen.
    Og det er svært at vælge, men guldsmedene er super fine, men jeg er også lidt vild med de sort/hvide modeller :-)

    SvarSlet
  5. Måske det var nu, man skulle få en ræv bag øret, eller i øret. Dejligt strik svigermor har gang i.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...