tirsdag den 4. september 2012

Når vinduer får én til at standse...

Butiksvinduer! Måske er det bare mig, men hvor findes der dog mange ligegyldige og uinspirerende butiksvinduer? Men så er der heldigvis også dem, der får én til at standse op og gå på opdagelse - dem, der bare oser af lækkerhed, og får dankortet til at sidde løst. Sådan et er der lige der, hvor jeg står af bussen hver morgen!

Nemlig dette hos Artium.

Igår havde de lavet nyt vindue, efter at have haft et ufattelig lækkert Anne Balck vindue det sidste stykke tid. Men når det bliver byttet ud med denne Kähler-lækkerbidsken, så gør det knap så meget! Er det ikke bare fedt?

Og hvis du endnu ikke har opdaget min nyeste Give Away om lækre plakater fra Jan Skácelík's Etsy shop Handz - så kan du se den her.



6 kommentarer:

  1. jeg var forbi præcis samme vindue i søndags... :) jeg købte ingenting men det var ikke på mangel af lyst :)

    SvarSlet
  2. Godt skabelon, jeg kan lide, mange tak.

    SvarSlet
  3. Artium er fed, Kähler er fed - vinduet er fedt....
    Godt jeg ikke kommer der hver dag, det ville være FOR farligt ! ;0)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  4. Lækkert vindue! Kunne du ikke også lige komme forbi Okker-Gokker på Frederiksberg og lave samme gode reklame ;-)

    SvarSlet
  5. Elsker Kæhler!!! Lækkert vindue! ;O)

    SvarSlet
  6. Tak for deling ..!

    Nice-Blog

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...