fredag den 21. september 2012

Heldige mig!

Libbie må være et af de sødeste væsener i dette herlige Blogland? Da hun viste sine fine fund fra en ny lokal butik, skrev jeg til hende for at høre, om hun mon orkede at købe 4 af de fine skåle til mig (man kan jo højest få et nej, ikke?). Men jeg fik et ja! Og nu er de landet her i København, og jeg er simpelthen så glad for dem. 4 små gamle sæbeskåle fra Ifö.... mint, rosa, blå og varm gul! Lige mine farver!

TUSIND tak Libbie - du har endnu en gang gjort Blogland til et fantastisk sted!! En stofpakke er på vej til dig efter weekenden :-)



5 kommentarer:

  1. Jeg tilslutter mig dit indlæg, og siger ja: hun er en skøn kvinde!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih altså Line!!! tsk tsk tak i lige måde :)

      Slet
  2. Hvor er de smukke og sikke en sød gestus! :D Der er intet bedre end en hjælpende hånd i blogland :)

    SvarSlet
  3. Åh hvor er du sød Mette!!!
    Jeg er også glad for mine, de er så fine i farverne, glad for at de kom hele frem.
    God weekend
    kh Libbie

    SvarSlet
  4. Hærlige farger! Så heldig da var :0)

    Ha en fin helg!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...