søndag den 23. september 2012

Det rustikke, røde hus!

Hele weekenden har vi tilbragt i det svenske - men ikke i vores eget hus denne gang. Istedet har vi holdt weekend med min søster i deres svenske hytte, som ligger blot 2 km. fra vores. Men kontrasterne er store.

Hvor vi har luksus som vand, toilet og værelser, så har de luksus som kildevand, lokum og sovesal :-)

Jeg elsker deres hytte ligeså meget som vores egen, og jeg elsker at blive rigtig godt og grundig beskidt med alle de fantastiske gør-det-selv projekter, som man altid har gang i i det røde hus ved åen.

Og denne gang var ingen undtagelse. Vi byggede simpelthen en træterrasse!! Vi nåede ikke at skrue alle brædder fast, men vi var ret tilfredse med weekendens indsats :-) Og ungerne - det siger sig selv - de har storhygget! Man kan ikke andet i Sverige!

Jeg undskylder billedspam, men der er så mange fede detaljer! Og så fik jeg endda slet ikke taget et billede af den fantastiske sovesal :-( Den må I have til gode!

Jeg håber også, at I har haft en dejlig weekend?














 


3 kommentarer:

  1. Hvor er det dog genialt... Jeg er meget misundelig på både svenske hytter og søstersammenhold :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Og hvor er I dygtige;-)
    Kate

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog super fedt....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...