onsdag den 15. august 2012

Så så man os...

.... sidde her i 25 grader og fuld sol, og med de lækreste lækre uldsokker på! Måske I kan huske dette indlæg, med de skønne sokker fra Charlotte til ungerne? Og hvor jeg tudede lidt over, at Henrik og jeg så ikke havde nogen? Med så søde læsere, som jeg har, ja, så går der åbenbart ikke længe, før ens ønsker bliver opfyldt!? Så TUSIND tak Trude (som ingen blog har) - du aner ikke, hvor rørt og glad, jeg er over din pakke. Jeg synes simpelthen, at det er så fantastisk, at en person, jeg slet ikke kender, giver mig så fine ting? Og så hele 4 par - to til os hver! Arhmen altså - jeg mangler ord!




16 kommentarer:

  1. Blogland er et fantastisk sted! Virkelig!
    Tillykke til jer begge med jeres nye sokker :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det - og vi er nogle heldige kartofler!

      Slet
  2. Heisann, se der ja :) De passet :)Så utrolig gøy at dere ble så glade :) Fin kveld til dere.

    Trude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, at vi blev glade - og jeg er stadig meget rørt over din søde gestus :-)

      Slet
  3. Dejligt at nogen ting, bare gør for at glæde andre :)

    -Linette

    SvarSlet
  4. sikke en super sød læser - så dejligt at nogen gør sådan noget for at overraske og glæde andre

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget sød læser :-) Og ja - uventede gaver glæder og rører virkelig meget :-)

      Slet
  5. De er bare deilige de nordmenn - ja også raksokkerne. Thi hi ;-) De minder mig om min barndom og perfekt til én vandretur, er meget misundelige, Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig! Håber du har en formidabel uge i det norske :-)

      Slet
  6. Sød læser!

    Dejlige sokker, har faktisk også tænkt på, at jeg snart skal igang med at strikke sokker, vanter, huer, håndledsvarmere osv.... og har faktisk også købt flyverdragt til min 5-årige... Det kan man godt, selvom man nyder sommeren1

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Det er da nu de skal strikkes - åh hvis bare man kunne... :-)

      Slet
  7. Fantastisk!

    Dejligt når folk, der ikke kender hinanden har lyst at glæde hinanden :)

    Lækkert med uldne sokker :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Intet mindre end fantastisk ja :-) Og jeg er helt sikker på, at vi får rigtig god gavn af dem - både i det svenske og i vores nye hus :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...