torsdag den 9. august 2012

Lappe-lækkerier på vej og en teaser!

Avesjov har nye sager på programmet! I hvert fald to ting, hvoraf den ene er disse lappetæpper, som jeg har kigget dybt i stoflageret for at sammensætte :-) Indtil videre er der tre styk på vej, men mon ikke der kommer flere. De bliver knap 1 x 1 m., med fleece som mellemlag og kantet med kantebånd. Vi glæder os til at vise jer dem færdige :-)

Desværre er billederne ikke de bedste, da de er taget med min iPad, men mon ikke I kan fornemme farveorgiet alligevel? :-)

Prisen bliver 450 kr. + porto, så hvis du forelsker dig i et allerede nu, skal du være velkommen til at reservere/bestille det allerede nu. Du kan bare sende en mail til mettekirkeskovjensen@gmail.com.

Og sidst men ikke mindst - kan du sidst i indlægget se en lille teaser til den anden nyhed fra Avesjov.... mon du kan gætte, hvad vi har gang i?






9 kommentarer:

  1. Jeg ved bare godt, hvad I har gang i :P

    SvarSlet
  2. ja jeg ved det ikke men jeg opdager det nok en dag :)

    SvarSlet
  3. Jeg tænker Prinsessen på ærten, men det er jo nok noget lidt mere kreativt end højtlæsning.

    SvarSlet
  4. Super flotte!! Jeg har gang i et retro tæppe i grøn/orange også med fleece

    SvarSlet
  5. Åh de der blå graziela hjerter, er det de originale ?
    Og har du nogle du vil bytte med sorte hjerter måske ??

    SvarSlet
  6. Hej Mette
    Jeg har modtaget masking tape fra dig idag og jeg er bare ovenud lykkelig :-) Det er så fint og straks taget i brug ud fra din DIY. Jeg har linket til dig fra min blog og har lagt nogle billeder op af de wall stickers, jeg straks lavede.
    Glade tape-klistrende hilsner fra Line

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Uh, uh, sikke nogle fristelser! :D Flotte lapper!
    Jeg ved jo også godt hvad det er, I har gang i, og jeg glæder mig bare endnu mere til at I viser det frem på bloggen, for SUPER LÆKKERT er det i hvert fald! ;D

    Kh Marthe

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare lækkert ud :) fantastiske farver.

    SvarSlet
  9. Smukke smukke sager:-) ser meget fint ud med nederste billede:-) lækre stoffer:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...