fredag den 6. juli 2012

Endnu et sæt - og husk fri fragt!

Posten han er helt vild i disse dage - og jeg elsker det! I dag bankede han på med dette lækre sengesæt i lys gul og orange. Faktisk er det tiltænkt dig Tamra, hvis det var noget? Jeg tror, du ved, hvad jeg tænker på, at du kunne bruge det til? :-)

Og sikke I shopper! Det er super dejligt, at I tager så godt imod Masking Tapen - og samtidig benytter den frie fragt til også at putte lidt andet i kurven :-) Koden til at shoppe fragtfrit i shoppen er "FRIFRAGT" og gælder til og med søndag aften.


4 kommentarer:

  1. SMUKT!! Heldige Tamra :)
    Det skal hun nu nok kunne bruge til et eller andet. Jeg ville proppe Anna´s dyne i det og elske at se hende sove sødt :)
    Nu må posten også snart komme med noget fra mig!

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det fint- ps. jeg har modtaget mine fine elefanter i lilla som jeg vandt hos dig :)

    SvarSlet
  3. Det er godt nok lækkert !

    SvarSlet
  4. Ihhhh hvor er det smukt, og lysegult lige som jeg har ønsket mig, det glæder jeg mig til:-). Du er fantastisk:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...