lørdag den 14. juli 2012

En rigtig hyggelig aften!

I går aftes havde jeg besøg af Marthe, Tamra og Helene. Et lille impulsivt fredagsblogtræf med lidt mad og en masse hygge! Først og fremmest tusind tak til jer piger, for at gøre min fredag aften til en rigtig skøn aften!

Der blev selvfølgelig snakket rigtig meget om stof! Og vi kiggede rigtig meget på stof! Og jeg fik den flotteste stofpakke i værtindegave af Marthe. Og det lyder som en floskel, når man siger, at det var alt, alt for meget - men det var det virkelig - men jeg er rigtig glad for det hele, så TUSIND tak Marthe. Stofpakke og Mumisager til både Karen og jeg var, hvad vi blev begavet med fra Norges land. Karen bliver den smarteste sommerpige :-)

Og så var der kagen, som Helene havde bagt.... Chokoladekage med nutellacreme! Den smagte himmelsk :-)

Hvor er det dejligt, at Blogland kan berige en med dejlige, nye bekendtskaber! Har du også fået nye venner gennem Blogland?







2 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Tusinde tak for en super hyggelig aften! ...og søde Karen i sine "underbussa", sjarmerede mig i sænk! :D

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare som en hyggelig aften :o)
    Jeg har desværre ikke fået nogle bekendtskaber gennem blogland. Vil rigtig gerne, da jeg mangler nogle der er kreative som mig selv. Men jeg er heller ikke den flittigste til at få skrevet på min blog, og de to ting hænger jo lidt sammen ;o)
    :o) Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...