søndag den 20. maj 2012

Mere om det broderede billede!

Flere af jer efterlyste flere billeder af Karens søde broderede billede, der hænger over hendes seng. Hun har været heldig at arve det fra sin far, som havde det, da han var lille. Billedet er broderet af Henriks faster, og motiverne er da bare for kære? Et helt cirkus på togtur!

Jeg har faktisk før vist det frem, men det var et af mine første blogindlæg, og jeg tror kun, jeg havde 20 faste læsere - så det kan vist godt tåle at blive vist igen :-)

Ellers håber jeg, at alle har haft en fantastisk weekend. Vores har været hektisk, og vi er netop hjemvendt efter 28 timer på farten. Afdansningsbal, sommerhus med gode venner og overnatning, og en søndag hos svigermor med nedrivning af køkken. Vi er nu hjemme og ser frem til at der er puttet. Når der er ro skal jeg pakke, for imorgen går turen til Paris i 4 dage på arbejde......






10 kommentarer:

  1. Det er så fint. Det er fra Eva Rosenstand, og jeg mener, at man stadig kan købe kittet, så man selv kan brodere det. Skønt er det i hvert fald :-)

    SvarSlet
  2. Så lekkert brodert bilde. Heldig barn som har det på sitt rom.
    Klem, Drude

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint!
    Imponerende arbejde :-).
    Får helt lyst til at kaste mig ud i det, men har på fornemmelsen at den ville ende som en UFO...
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Hvor har du bare en fin og inspirerende blog. Jeg har netop lige meldt mig som fast læser og ser frem til at følge med fremover :0))
    Og sikke et fantastisk billede. Det er den slags der har stor affektions værdi :0)))

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det da bare super fantastisk :o)

    SvarSlet
  6. Fantastisk arvestykke. Det må være en fryd at se på hver dag. Dejligt med sådanne lækre ting der kan gå i arv fra generation til generation.
    God tur til Paris :-)

    SvarSlet
  7. Det er helt fantastisk. Da jeg ventede min strore datter (hun er 15 nu) sad jeg og broderede 2 billeder til hende fordi jeg ikke kunne lave andet- får helt lyst til at finde dem frem og hænge op på Frederikkes værelse. Knus Heidi

    SvarSlet
  8. Det er da simpelthen bare så fint. Lige til at blive glad af. Pyha sikke et Marathondøgn :) Rigtig god tut til Paris!

    SvarSlet
  9. Utrolig så godt det holder sig og et smukt arvestykke.

    SvarSlet
  10. Det er fantastisk!
    pas godt på det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...