fredag den 25. maj 2012

Fra Paris til Brekille!

Ja, man kan hurtigt komme rundt i verden! I går ved midnat kom jeg hjem fra Paris, og i dag til aften landede vi i vores svenske idyl, og vi ser nu frem til 3 dage sammen alle sammen!

Her er sket så meget siden, sidst vi var her - alt er sprunget ud og sommeren er føles virkelig nær! Jeg glæder mig til børn i sommertøj, skov og vandpjaskeri - og forhåbentlig lidt krea :-)

Og så har vi i dag både været i bank og hos mægler, sat underskrifter hist og pist, og vi begynder så småt at løfte armene til et kæmpe stort YES! Jeg jubler dog ikke helt, før alle frister om dette og hint er overstået og endelige tilsagn er givet.... men jeg kan mærke, at det helt store smil er på vej!






3 kommentarer:

  1. Åhh hvor jeg krydser mine fingere for jer..

    SvarSlet
  2. Uh, hvor er det spændende for jer....

    Følger spændt med!

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder af idyl :O)

    Krydser alt for jer!

    Solskins Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...