onsdag den 11. april 2012

Uha en masse jeg har fået købt!

Posten har haft travlt de seneste dage. For ud over at holde påskeferie, har jeg åbenbart fået shoppet en hel del stof og en enkelt meter tapet :-) Det er udelukkende favoritsager, der er landet på matriklen - bare se her:

Elefanter og favortiblomster købt i Ullas nye Etsybiks..... mums....


 
Stort pudebetræk med gule fugle og en meter af det skønneste Heidi tapet - byttet hos Anita



Og endelig et kææææææmpe stykke af denne favorit - købt på Ebay


Og så kunne jeg ikke dy mig, for at lægge disse stoffer op mod hinanden..... uhmmmm


Hvilket er din favorit? Hvis du kan vælge?

8 kommentarer:

  1. Jeg er vild med det med blomsterne!

    Elefanterne er lækre- men de er efterhånden røget så meget op i pris og så det svært, at få fat på. ;)

    Men lækre varer, du har fået fingrene i! ;)
    Jeg er meget misundelig...

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvis jeg skulle vælge, skulle det klart være det med de blå elefanter.. Heldigt at man kan drømme uden at det koster noget. ;)

    SvarSlet
  3. jeg er vild med fuglene og de grønne elefanter :-) tillykke med dine varer

    SvarSlet
  4. Niks... Alt for meget lækkerhed over hele linien :)

    Min lille nullergøj har Heiditapetet på sit værelse... Det er bare SÅ skønt!

    Kh.

    SvarSlet
  5. Puha nogle lækre køb - kan nu ikkenlige udpege en favorit, men den kombi du har på sidste billede er fantastisk.

    SvarSlet
  6. Den siste samlingen av stoffer var jo bare sååå fin! Jeg likte nok de med blomster aller best:)
    Klem

    SvarSlet
  7. Det er godt nok fine ting du har købt :-)
    De grønne elefanter er jeg total vild med!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...