mandag den 30. april 2012

Store forandringer...

... er hvad der præger det lille hjem i øjeblikket! Den sidste uge er det gået stærkt med planerne om at sætte vores lejlighed til salg i og med, at vi har fundet det hus, vi gerne vil bo i! Vi har afgivet bud på huset (og ligger pt. i forhandlinger med sælger) og er i gang med at sætte vores egen lejlighed til salg. Køb og salg hænger nemlig sammen, så jo hurtigere vi kan få solgt, jo hurtigere kan vi måske få vores lille drømmehus..... men det er desværre ikke vores, før vi selv har solgt, og dermed kan der komme andre og snuppe det i mellemtiden.... Men vi krydser fingre og er optimistiske :-)

Men at sætte til salg betyder fotografering af lejlighed, hvilket igen betyder OPRYDNING! Og ikke bare oprydning, men nok også nedpakning af en del flyttekasser med ting, vi kan undvære, så det med lidt god vilje kunne komme til at se ud som om, at der rent faktisk kan bo nogen i vores lejlighed :-) Ha ha - overdrivelse fremmer forståelsen, ikke?

På onsdag kommer fotografen - så vi har TRAVLT! Igår gik det ud over mit lille hjørne i gangen med mine smykker..... det var da fuldstændig sandet til, men efter en grundig oprydning, kan man nu rent faktisk se, hvad der gemte sig under rodet. Alle mine skønne MOMA-boxe med øreringe - og så ellers det mest nødvendige make-up og andre smykker :-) Det pyntede da ikke?

Og lur mig om der ikke kommer flere før og efter billeder de næste dage..... for der trænger i alle hjørner og skabe!

Først et før billede - og så en stribe efter billeder!

Og husk, at du her kan forudbestille de fine ByGraziela-sager, hvis du vil være sikker på ikke at gå forgæves :-)





17 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud, hvor har du de farvede bokse fra? de er super fede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tamra. De store grønne er fra Tiger - og de små er fra MOMA. De forhandles i Artium og få steder på nettet. Søg på MOMA boks. Smadder gode til øreringe mm - og fås i mange størrelser.

      Knus

      Slet
  2. Ai, hvor bliver jeg bare oprydningsinspireret. Og så krydser vi fingre for at I kan få solgt hurtigt, så I kan komme videre til drømmehuset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - kryds alt hvad du kan krydse!

      Slet
  3. Uh, det lyder da præbende med et boligskifte!

    Jeg krydser fingre for et hurtigt salg... :D

    SvarSlet
  4. Uha Mette, jeg ved lige hvad for en følelse du står med ang salg- vi satte vores lejlighed til salg liiiige da finanskrisen startede og der gik to år inden den var solgt. Men heldigvis har vi vores drømmehus nu- det var værd at vente på. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg håber sådan at det går op i en højere enhed. Man kan næsten kun blive skuffet, men man har jo lov at håbe på lidt held :-)

      Slet
  5. Øj, hvor vildt! Og spændende! Det giver næsten et lille sug i maven. Det der med pludselig at finde huset og så bare slå til har jeg også prøvet og man kan blive helt rundt på gulvet og næsten sådan lidt forelsket agtig af det. Held og lykke med det hele. Glæder mig til at se mange flere billeder. Lige i første omgang bliver jeg helt nysgerrig efter at vide lidt mere om de der MOMA smykker. Sikkert bare noget jeg har missed i farten, men jeg får ikke altid kigget herind.

    SvarSlet
    Svar
    1. MOMA boxe! læste jeg så lige. Så er jeg allerede med! ;-)

      Slet
    2. Jeps! Du har så evig ret - går rundt og er småforelsket og håber bare så inderligt, at der kommer nogen og køber vores lejlighed :-)

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Ser rigtig godt ud! Tillykke med det!

    SvarSlet
  8. Hvor spændende med nyt hus. Håber det lykkedes for jer:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak - vi har brug for alt det held og lykke vi kan få :-9

      Slet
  9. Man burde flytte hvert 5. år - bare for at få ryddet op :)
    Skal nok krydse fingre for jer!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...