fredag den 23. marts 2012

Utraditionel belønning...

Det er fredag og solen skinner. Og i dagens gennemgang af blogstatistikken fik jeg en tanke. Jeg fik lyst til at belønne de 5 personer, der sender flest mennesker mod min blog. For det betyder faktisk ikke så lidt med de links - og det vil jeg gerne sige tak for.

I kan se her, hvem det er. Christina, Anna, Louise, Mette & Isabella og Line. Tusind tak for link - og for enten at have min blog på jeres blogroll eller lave indlæg med link til min blog. Og send mig jeres adresse - så sender jeg en lille påskehilsen :-)

Figuren viser det antal hits, der er indløbet fra disse websteder de sidste 5 dage. Den ændrer sig hele tiden, men dette var billedet, da jeg besluttede at lave dette indlæg :-)

Måske en smule utraditionelt? Ja, men betydningen er stor :-) Holder du øje med hvor din trafik kommer fra?
2,369 Hits
(No referring link)
669 Hits
166 Hits
60 Hits
58 Hits
49 Hits
49 Hits
45 Hits
39 Hits
36 Hits
33 Hits
33 Hits
31 Hits
29 Hits
28 Hits
25 Hits
25 Hits
24 Hits
23 Hits
23 Hits

13 kommentarer:

  1. Ja jeg holder også øje, men jeg er dog så ny at jeg ikke er i nærheden af jeres andres hits :)

    SvarSlet
  2. Jeg holder ikke øje, jeg er slet ikke klar over hvordan?

    Måske jeg tror jeg har fundet noget under kilder, men den som står først på min er godt nok en fast læser af min blog, men hun kommenterer aldrig og har ikke linket til min blog, så troede måske det var den blog jeg hav været mest inde på? Så jeg er faktisk i tvivl om hvor man kan se det du viser?

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså under status og så trafikilder? Er det dem som læser min blog mest eller hvordan?

      For det er da lidt sjovt så, at der er et par stykker som følger min blog en del men aldrig sender en hilsen :-) Ikke noget negativt i det, det er bare lidt skægt.

      Slet
    2. Under trafikkilder kan du se, hvor din trafik kommer fra. Det vil sige, hvor alle dem, der læser din blog, kommer fra. Det er altså ikke selve blogejeren, der lægger alle de besøg - men derimod personer, som har besøgt pågældende websted og derfra har de klikket sig videre til dig. Oftest fordi din blog er på deres blogroll. Giver det mening? :-)

      Kh. Mette

      Slet
    3. Det giver helt mening ja :)
      Mange tak, det vil jeg da til at holde øje med så.

      Slet
  3. Årh, du er søøød Mette :) Hurra for at være trafik-generator! Du har min adresse, så jeg vil bare nøjes med at glæde mig til at se, hvad du finder på :)
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt, dejligt jeg kan sende folk videre til dig og dine fantastiske ting :)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin idé!
    Må man kopiere den?

    SvarSlet
  6. Hvor er du sød! Skulderklap til dig og god weekend!

    SvarSlet
  7. Jamen dog! Hvor er jeg glad og stolt over, at jeg kommer på en delt andenplads!:-) Jeg kigger også ofte på listen og synes det er sjovt, at følge med i, hvor mine læsere kommer fra. Og en del kommer fra din dejlige blog:-) Så jeg må snart sende en gave retur til dig;-) Og ja, kjolen skal nok snart komme;-) Skal jeg skrive min adresse til dig, eller har du den? Glæder mig meget til at modtage gaven! :-)

    Kh
    Anna

    PS Og jeg linker jo gerne så meget som muligt - for det er jo en dejlig skøn blog, du har (som jeg besøger mindst 5 gange dagligt;-))

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig ide :)
    Jeg følger gerne med da det er sjovt at se hvor folk kommer fra. Hvis jeg kan se en blog, som jeg ikke kender, så besøger jeg den altid :)

    SvarSlet
  9. Ja, det er altid spændende at se hvor trafikken kommer fra. Hos mig er der ikke de vilde links endnu, men er også rimelig nystartet, og ikke halvt så idérig som mange af jer andre. ;)
    Men jeg nyder at kigge med, og sender gerne mine få læsere videre til de lækre blogs jeg følger med på - bl.a. din.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...