søndag den 11. marts 2012

Stofsalg!

Kære alle sammen!

Så har jeg fået sorteret og lavet et fint udvalg af alle mine skønne stoffer til jer. Jeg håber, at I synes, at der er lidt at vælge imellem :-)

Læs venligst disse spilleregler:

Alle bestillinger modtages på mail: mettekirkeskovjensen@gmail.com 
- Jeres bestilling er bindende, da jeg laver den klar inden jeg returnerer en mail til jer
- Send jeres adresse sammen med bestillingen 
- Jeg svarer i den rækkefølge at mails tikker ind (og når tiden tillader det - så hav tålmodighed)
- I svarmailen får I en samlet pris inkl. porto og også mit kontonr. 
- Gør opmærksom på, hvis I kun vil have ordren såfremt jeg kan opfylde hele ordren

Og så til alt det sjove!

Stofpakker
Stofpakker med 4 stykker retrostof på ca. 60 x 60 cm. 
Enkelte stykker måler ca. 50 x 70 cm. Enkelte stykker er lidt mindre, men så er der kompenseret med et ekstra stykke, hvorfor nogle pakker har 5 stykker.
Pris: 100 kr. + porto.
 
 
 
 
 
Børnestoffer
Ca. 30 x 30 cm.
Bestiller du 2 stykker får du 30 x 60 cm. (eller 60 x 30 cm)
4 stykker er 60 x 60 cm. osv.
Pris: 30 kr. pr. stykke + porto. 

Et af de sjældne
Eftertragtet blomsterprint i ubrugt stand. 
Stykker måler ca. 55 x 60 cm.
Pris: 75 kr. + porto.

7 kommentarer:

  1. Håber at jeg får lidt lækkert :)

    SvarSlet
  2. Venter nu spændt på min pakke ;O)
    God arbejdslyst !!!

    SvarSlet
  3. Blomsterstykket ku jeg godt være intra i. Sælger du via trendsales? mvh Malou

    mail: mors.rollinger@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malou

      Nej, jeg sælger ikke på TS. Men du er velkommen til at sende en mail :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Og undskyld jeg ikke har fået opdateret - alt udsolgt undtagen nr. 40.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...