lørdag den 31. marts 2012

Same same - but not the same!

Jeg nørder lidt videre inspireret af Junettes indlæg om "Same, same - but not the same". Dette er et af de fedeste blomsterprints i min samling, og jeg nænner ikke at bruge dem. Men nu har jeg efterhånden en betragtelig del, så nu har jeg en idé til et projekt, der skal føres ud i livet.

Men prøv at se. De 4 øverste er de samme, mens de to nederste er et andet print, selvom de ved første øjekast synes ens. De øverste er aflange i de store blomster, mens de nederste er runde (og jeg beklager at jeg ikke har fået dem lagt op, så de vender samme vej alle sammen). Jeg har set flere farver af dette print - både den ene og den anden version, så hvis du ligger inde med noget, som du vil bytte eller sælge - så skriv! :-)



14 kommentarer:

  1. ej mette, nu er du ond!!;-) - det er mit absolutte ynglings og jeg har ikke meget tilbage af noget af det.. og det lilla har jeg endnu ikke prøvet i levende live - hvis du en dag vi af med en bid så sig til!! - det er fantastisk smukke sager:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Marlene - Det ene stammer jo fra dig :-) Men jeg fik fat i en del af det lilla på Ulla's nye ETSY shop igår - så hvis det er det samme, så bytter jeg gerne et stykke :-)

      Kh. Mette

      Slet
    2. ja det gør det - jeg var åbenbart lidt for gavmild med det, for nu er der ikke meget tilbage herhjemme;-) - jeg bruger det også tit! - jeg så ikke det lilla hos ulla igår, så jeg må være kommet for sent.. Ergo: jeg har deværre ikke mere af dette print at bytte med, men hvis du har lilla nok til at ville sælge mig et stykke, så tøv endelig ikke med at skrive:-)

      Slet
  2. Det er bare så smukt! Spottede i dag et helt betræk til salg på trendsales.... suk. Jeg har det grønne som vattæppe og jeg elsker det!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej - eksisterer det også som vattæppe?? Nu kan jeg jo ikke lede uden!!!! Viser du det ikke frem?

      Kh. Mette

      Slet
    2. åh nej - det havde jeg IKKE brug for at høre!;-)

      Slet
    3. Jeg undskylder de damer!! :) Lige nu ligger vi faktisk under det, men laver gerne et lille indlæg om det senere i dag!

      Slet
  3. Sikke nogle fine farver- jeg har selv nogle stykker i lyserød og lime! ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  4. Har forøvrigt set et i gule/orange farver- men leder lige efter linket. hmm..

    Her er der forresten et link til det 1/1 dynebetræk med pude på trendsales:

    http://www.trendsales.dk/listings/retro-vintage-stof-fra-sengetoej/25694696?pn=6&rt=ssr&search=vintage+stof&status=1

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  5. Ej, undskyld for spam!

    Men fandt den limegrønne udgave til salg lige her:

    http://www.trendsales.dk/listings/retro-vintage-stof-fra-sengetoej/25155594?forum=415&road=&search=;u=527270;&sort=ID DESC&status=3&pn=98&rt=asr

    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Spam du bare :-) Så længe det er med lækkerier er du velkommen :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Det er da også et rigtig fint blomsterstof. Kan godt forstå du er glad for det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes det er så anderledes end de andre blomstrede retrostoffer - og dejlige farver.

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...