mandag den 19. marts 2012

Mit Blogland

Mit køleskab er mit Blogland! Her hænger nemlig alle de flotte kort, som jeg har fået af medbloggere i handler, byttehandler og "bare-fordi.gaver". Jeg nænner ikke at smide fine kort ud, men efterhånden har jeg en betragtelig stak, så der kan skiftes ud efter smag og behag. Det er så fedt, når nogen gør noget ud af en lille hilsen (hvilket jeg selv er ret dårlig til) - og med dette vil jeg blot vise jer, at jeg værdsætter det :-) Måske du kan finde dit kort på mit køleskab? Og hvis ikke, så vær sikker på, at det er i min stak og enten har hængt eller kommer til at hænge her :-)

Og som I kan se, er mine køleskabsmagneter af klemmer og masking tape kommet op - se ideen her.

 

10 kommentarer:

  1. det kort med ænderne er total sødt.. hvem har lavet det

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også det første jeg lagde mærke til :)

      Slet
    2. Jeg skal lige prøve at få kigget efter - det er nemlig super sødt det kort :-)

      Slet
  2. Hvor er du sød :) Og jeg kan se, at mit er der :) Tak for det :D

    Smil fra Mia

    ps. TILLYKKE MED KAREN !!

    SvarSlet
  3. Flot køleskab ! Rigtig god idé at lade blogland flytte ind dér.

    Har du forresten fået min mail vedr din give away? Mine mails forsvinder desværre af og til i spam indbakken :(

    SvarSlet
  4. Sikken et glad køkken du må have - kan man blive andet af at kigge på de glade kort hver dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Resten er desværre ret rodet, men nu startede jeg med køleskabet - og så går jeg videre til resten af køkkenet :-)

      Slet
  5. Mine tyske-småfolk-kopi-pipfugle har også fået en plads - yay :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...