mandag den 5. marts 2012

Mere opvarmning til stofsalg

Det er ingen hemmelighed, at det er et kæmpe arbejde, at gøre klar til at sælge ud af sine stoffer. Finde frem, prissætte, tage billeder - og når så bestillingerne kommer - klippe, pakke og sende. Men det er sjovt! Jeg har fundet lidt mere frem, som kommer i puljen. Både det fra i morges og dette er alt sammen hele betræk - indtil videre, Så hvis nogen brænder for noget helt, så sig endelig til. I ved alle, at det ikke er de billigste stoffer, så priserne er derefter. Men spørg endelig. Priserne bliver noget i retning af 30 kr. for 30 x 30 cm. - og så kan man jo købe flere sammenhængene stykker (2 stykker er 30 x 60 cm. og 4 stykker er 60 x 60 cm.).

Men her lidt flere lækkerier :-) Og skriv endelig en mail, hvis noget frister - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Det skader ikke at få det spredt lidt ud :-)


2 kommentarer:

  1. ÆÆÆHJ, det bliver vidst det lækreste stofsalg længe... jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal lukke øjnene, eller trække hårdt på kontoen SUK!

    SvarSlet
  2. Hvis ikke der er nogen, der springer på det hele betræk i hvid med katte, vil du så ikke klippe for ca 100 kr til mig (de der 100 kr jeg har til gode fra sidst) ;)
    Kh Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...