onsdag den 7. marts 2012

Lækkert brunt og en opfordring!

Der er landet en lækker brun godte i min postkasse i form af et juniorbetræk i brune Graziela kløvere! det har den mest fantastiske varme brune farve, som desværre ikke er gengivet ordentligt på billederne. Mums! Og så er der bare noget over det print, ikke? Man kan bliver helt fanget i mønsteret og gentagelsen...



Og så en lille opfordring. Jeg vil så gerne lægge kommentarer hos jer alle sammen, men efter at man nu skal tyde hele to meget utydelige og volapyk-agtige ord for overhovedet at få lov hos alle jer med den funktion slået til - ja, så bliver det altså ikke til så mange, som det kunne være blevet til :-( Så jeg vil opfordre alle til at slå den funktion fra, så vi alle nemt og bekvemt kan kommentere løs i Blogland :-) Hvis det er fordi, du er bange for spam - så kan jeg kun sige, at jeg her på bloggen ud af mine knap 10.000 kommentarer har fået én spamkommentar!

Du ændrer det under indstillinger - kommentarer - vis ordrebekræftelse for kommentarer (klik fra). På forhånd tak :-)

24 kommentarer:

  1. Har gjort det ... Tror jeg ;-)
    For det er meget irriterende !!!
    - og man kan næsten ikke se hvad man skal skrive!
    Ha' en god dag:-)

    SvarSlet
  2. Fedt stof - er temmelig misundelig!! Jeg er i øvrigt helt enig! De der kontrol ord er simpelthen blevet helt umulige... Jeg har også fjernet den funktion hos mig selv, og har endnu ikke oplevet spam.

    SvarSlet
  3. Tjek! Tak for godt råd! (man kan jo altid slå det til igen...)

    SvarSlet
  4. ja, synes også det er vildt irriterende, men hos mig hedder der indstillinger - indlæg og kommentarer - og så alt muligt forskelligt, men ikke noget med ordrebekræftelse.. ?? Vil SÅ gerne slå det fra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Se Maria's kommentar længere nede - her er en fin DIY til hvordan man gør :-)

      Slet
  5. Jeg elsker det print - og faktisk især i den brune farve..:)
    Smukt! Og ja de der koder der - mine skulle også gerne være slået fra. Når man kommenterer fra telefonen af og til er de da slet ikke til at arbejde med - eller også trænger jeg til briller..:)

    SvarSlet
  6. Er helt enig! Var egentligt også sikker på at jeg havde slået det fra selv, men ak nej... Men NU er det gjort! Søhesten har lavet en fin DIY om hvordan man gør det. Håber det er ok jeg linker til den her?? http://trinesoehest.blogspot.com/2012/03/diy-den-nye-og-den-gamle-grnseflade-og.html

    SvarSlet
  7. fed stof ...

    og tak mette for at du bragt emnet op med de der koder .. for jeg har skrevet om det ,men du har så mange læser så dit budskab rækker længer ud ... skønt :)

    se mit indlæg her http://belladotte.blogspot.com/2012/02/de-der-kode-ord.html

    SvarSlet
  8. Jeg havde ikke helt luret om jeg kunne slå det fra ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg håber også det er lykkedes mig at slå det fra, er ved at gå ud af mit gode skind når mine kommentarer går tabt.

    SvarSlet
  10. Jeg har godt gået og tænkt på det for opgiver selv halvdelen af de gange jeg har lyst til at kommentere..!
    Så nu når det er slået fra så VÆLTER det ind med kommentarer.. I wish ;)

    SvarSlet
  11. super opfordring- det er så irriterende især når man kommenterer fra mobilen... de de anonyme spams der kommer ender altid i spambakken så de generer ikke mig...

    SvarSlet
  12. Så er det også slået fra hos mig, så hvis du skulle få lyst til at skrive på min blog er du meget velkommen.
    Jeg har længe undret mig over hvordan man kunne slå det fra, syntes nemlig også at det er rigtig irriterende.

    Kærlig hilsen fra Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Åh ja, tak Mette, jeg har det helt som sig... jeg har det ikke slået til på min blog, og har aldrig haft - og har heller aldrig haft spam :)

    SvarSlet
  14. Tak for påmindelsen, Mette :-) Havde ikke lige tænkt på at den funktion :-)

    SvarSlet
  15. jeg slog det fra for flere uger siden, men jeg får stadigvæk ingen kommentarer ;-) .............. hvor slår man til at man gerne vil have nogle faste læsere? ;-)

    SvarSlet
  16. Tak for at du har gjort opmærksom på at man kan fjerne det. For jeg har ikke kunne finde nogle steder hvor jeg kunne fravælge det, men med Søhestens DIY har jeg slettet det nu.

    Jeg er glad for at høre at det ikke er så slemt med spam her på blogspot. Jeg har indtil for nyligt haft min blog i Wordpress, men jeg fik 20-30 spam om ugen.

    Jeg mistede helt lysten til at blogge. Men nu skal jeg igang her i blogland.

    SvarSlet
  17. Jeg siger tak fordi du har skrevet hvordan man fjerner det(da jeg er ny her) kan det være ret indviklet at finde rundt i alle de knapper ;-)
    Og det er noget rigtigt lækkert stof du har fået dig <3 like

    SvarSlet
  18. YES.. tusind tak fordi du fortæller HVORDAN man slipper af med de dumme ord -had er et stærkt ord, så jeg vil nøjes med at sige at de er trælse ;)
    -det er dit stof derimod IKKE..åhh alle de skøøne ting du ejer <3

    SvarSlet
  19. Graziela kløverne er for skønne!
    Kunne ikke være mere enig mht de tossede kodeord, tager absolut lysten til at kommentere....især når man skriver ordene forkert flere gange....

    SvarSlet
  20. der ligger en billed vejledning på min blog til dem der bruger den nye grænseflade. Det er super nemt, så håber vi kan komme de der kommentarbokse til livs.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  21. Jeg har fulgt din opfordring Mette - væk med de ord. Efter at de har ændret det til to ord er det da også en større opgave...

    Har sendt en mail om bytte :)

    God dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...