fredag den 9. marts 2012

Kykkelikyyyyy fra Avesjov!!

Ja, så er påsken landet hos Avesjov i form af retro-kyllinger :-) De er da lige til at blive glad i låget af, hva? Her er de første 8 par, som vi regner med vil gå som varmt brød som værtindegaver her op til påske, men flere er på vej. Jeg kan slet ikke vælge en favorit - kan du?

Takket være Tamra er der ikke langt fra idé til handling i Avesjov, så der er gang i produktiviteten :-)

Kyllingerne vil være at finde i butikken fra på lørdag, og prisen er 100 kr. pr. sæt. Men de skal lige styles, inden de skal ud i verden med lidt cellofan og silkepapir :-) Man skal jo tage sig ud fra sin bedste side, ikke?

11 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde.. En super god gaveide..
    Kh Camilla
    blog træf læs her
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er meget dejlige, påskepynt på en ny og moderen måde :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne:-)Og nej det er næsten umuligt at finde en favorit:-)

    SvarSlet
  4. så søt påskepynt. Ha en god dag

    SvarSlet
  5. Så fine - jeg kan godt lide de turkise

    SvarSlet
  6. Hvor er I altså kreative - min favorit er hønsene i det orange retrostof med blomster og prikkerne :-)

    SvarSlet
  7. Hvor sjovt dem har jeg syet de sidste mange år efterhånden både i filt med ungerne i sfo og i stof her hjemme ;) Har faktisk så sent som igår begyndt at klippe til et par nye høns ;-)

    SvarSlet
  8. Nej hvor er de skønne, sikke en fin ide.

    SvarSlet
  9. Super fine! Tjekket påskepynt er vireklig en svær diciplin, men de her holder helt klart! Formen kender jeg som stribede bolcher til juletræet - dem syede min mor vist mange af i 70'erne :-)

    SvarSlet
  10. De er helt fantastiske :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...