torsdag den 29. marts 2012

Kill your darlings - big time!

Min kreaaften igår var en smule grænseoverskridende - for der var virkelig tale om "Kill your darlings"! Der er blevet klippet lommer til en række Avesjov sommerbukser. Stilen er den samme, som på bukserne med foer - men selvsagt uden foer :-) Karen fik et par med Barbapapa af Tamra i fødselsdagsgave - jeg behøver vist ikke at sige, at de gik rent ind? Super lækre og lette, så nu er det første par sommerbukser i hus.

Hvis du er forelsket i nogle af lommerne, så sig til inden vi starter symaskinen. Så kan du nå at være med til at bestemme farve på bukser og ikke mindst størrelse :-)



6 kommentarer:

  1. Er sommerbukserne i fløjl eller velour? Og hvordan ligger de i størrelserne - store eller små? Jeg vil meget gerne have et par med blå elefantlommer til min lille prop på 19 mdr, som ikke er høj men til gengæld rund ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - Skriv en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com.
      Bukserne er som udgangspunkt i babyfløjl, men kan også laves i velour. Men skriv - så kan vi finde ud af det :-)
      Kh. Mette

      Slet
  2. De bliver helt sikkert lækre med alle de skønne lommer

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at komme i gang med symaskinen:-). Her er der gjort lidt Barbapapa, Hello Kitty og Cars lommer klar.

    SvarSlet
  4. Nu må gutten her eje bukser med de brune elefanter:-). Sender dig lige en mail i aften. Jeg tænkte om du kunne lave en babyhat,han er dog 14 mdr,men mon ik den kan laves så stor. Ja og så en bølle hat med de skønne brune elefanter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - du sender bare en mail - så finder vi ud af det :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...