torsdag den 29. marts 2012

Jeg har aldrig vist jer...

... Karens skønne hjelm, som Tamra har lavet for snart længe, længe siden! Det var en af de første elefantsager, der så dagens lys for snart 5-6 måneder siden. I dag har vi hygget, da far er til Top Gear i Forum, og Karen elsker at vi tager billeder og kigger på dem. Og da hun kom slæbende med huen og legede med den, ja, så var der en god mulighed for at få knipset lidt. Jeg måtte ikke sætte den fint i dagens anledning, men hun klarede det nu også meget godt selv :-)

Desværre er billederne taget med iPad, men så må I have nogle bedre til gode. Men skøn er den, og den er blevet brugt flittigt i de sidste 5 måneder :-) Så endnu en gang tak for en skøn kreation Tamra!

Hjelmen er - vist som de fleste hjelme her i Blogland - lavet med udgangspunkt i Elsebeth Gynthers mønster.




5 kommentarer:

  1. Skønne farver den har!
    Jeg har lige syet en til min søn.... Men øv!!! Den er for stor, jeg må igang igen ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser hun sød ud, godt hun er glad for den.

    Lasse er temmelig misundelig på Henrik lige nu:-)

    SvarSlet
  3. Den er super fin og lilla og gul så går man aldrig forkert i byen. Mine piger elsker at gå med bøllehat og har gjort det hele vinteren. Så glæder mig til forår og sommer så jeg har en undskyldning for at sy nogle nye.

    SvarSlet
  4. Hun ser bare rigtig sød ud

    Kærlig hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Fuld fart fremad med klapvogenen sikke et pletskud!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...