torsdag den 22. marts 2012

Hvem og hvor?

Igår aftes var en af de sjældne. Undertegnede, min mand, min søster og min svoger - alle fire sammen - uden børn! Det var min julegave - og det var fantastisk! 2½ time i selskab med en af mine favoritsangere. Jeg elsker hans ord, som er så meget mere end ord. Hvem ville ikke gerne være a'et i ahh, m'et i mmm eller prikken over i'et? Teksterne kredser om ulykkelig kærlighed, sommer, København og hash! Og så fik jeg set et hus, som skulle være det ypperste at høre musik i :-)

Hvor tror du, jeg var? Og hvem hørte jeg mon?






13 kommentarer:

  1. Og det er da min tidligere nabo, DRS koncertsal.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Fantastisk sted - første gang jeg var der - men ikke sidste!

      Slet
  2. Rasmus Nøhr - ham vil jeg giftes med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rasmus Nøhr, han er så fantastisk. Jeg fik først øjnene op for ham i det der synge program, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.

      Lytter ofte til ham nu.

      Smuk dag til dig

      Slet
    2. Isabel - Ja når han synger har jeg også de tanker :-)

      Rikke - Helt fantastisk! Har lyttet i 6 år - og bliver aldrig træt. Og hans koncerter er SÅ gode - det må du prøve.

      Slet
  3. Ja, er næsten ikke misundelig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du ellers godt være :-) Det var en dejlig oplevelse.

      Slet
  4. Åh Rasmus Nøhr, jeg ELSKER hans musik!! - det minder mig om sommer, sol og smil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Bare så livsbekræftende. Hørte ham på Bornholm en dejlig sommeraften - så sommer minder det bestemt om :-)

      Slet
  5. Ej en dejlig gave! Det rareste ved Rasmus Nøhr er at man kan høre på hans stemme når han smiler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Det er nemlig så fedt - man er slet ikke i tvivl om det :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...