torsdag den 8. marts 2012

Et Blog-fund af de sjældne!

Vi skriver alle en gang imellem om en blog, som vi pludselig er stødt på. Pludselig dukker den op, man aner ikke hvorfra, men pludselig har man surfet en time og er mæt på den der fantastiske måde af skønne billeder, farver, lækkerhed, inspiration, indretning - og ja - man sidder bare der med et smil på læben!

Sådan havde jeg det i dag, da jeg pludselig befandt mig hos Anna Weinreich! Jeg kan slet ikke forstå, at jeg ikke har været der før, for den blog er bare SÅ meget mig. Og da jeg tænkte, at jeg ville dele den med jer - ja, så kunne jeg bare slet ikke vælge billeder! Derfor får I nu en perlerække af skønne indtryk - NYD det :-)

Og hvis nedenstående også gør jeres sanser glade - så hop ind og se resten :-)















14 kommentarer:

  1. Ja! Det er nemlig bare en skøn blog og et lækkert hjem, hun har! :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg fandt den også forleden. Super lækker at se på og meget inspirerende.

    SvarSlet
  3. Jeps, det er en smuk, smuk blog. Jeg har fulgt med i nogle uger, og jeg nyder virkelig de smukke billeder.

    SvarSlet
  4. Ja, Anna har en herlig blogg:))
    Så fint det brune kløverstoffet er!
    :-)

    SvarSlet
  5. Anna's blog er super fin! Minder mig meget om norske Sukkertøy for øyet, så tjek også den, hvis du ikke kender den allerede :)

    SvarSlet
  6. Jamen, jeg siger sandelig bare tak for fiffet-sikke en dejlig glad og inspirerende blog :-)

    SvarSlet
  7. Jeg var forbi for første gang i går! Hun har tjek på det med farverne!

    SvarSlet
  8. Jeg har læst med et stykke tid nu -skøn blog :)

    SvarSlet
  9. Ej hvor ser den bare super spændende ud den blog den vil jeg tjekke noget mere ud med det samme :o)

    SvarSlet
  10. Lækkert! :) Dejlig med et blogland fyldt med inspiration!

    SvarSlet
  11. Ja Anna har en skøn blog med fantastiske billeder og hendes lejlighed er ret lille men det fornemmer man slet ikke når hun viser noget..
    Jeg har allerde købt flere ting som jeg havde fundet på hendes blog, feks. billedet, en lille sky og den fine House Doctor æske med stjerner fra Matas til 60 kr. :o)

    SvarSlet
  12. Hold da op ja, sikken skøn blog. Knus

    SvarSlet
  13. Jeg elsker også Annas billeder:) de gør en helt glad:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...