søndag den 25. marts 2012

En smule kreativ i den svenske skov

Det har mest handlet om børnetid og voksentid i denne weekend, men en smule kreativitet er det dog blevet til :-) Disse to bambiophæng, som er en del af en bestilling. Jeg er helt vild med dette retrostof, men har kun små bidder tilbage af det. Men så er disse jo en perfekt måde, at få det brugt på :-)

Og vi er vågnet til det skønneste solskinsvejr, så mon ikke fregnerne kan lokkes frem i dag?






- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Her i hjemlandet er vi også vågnet op til solen. Så mon ikke der skal lidt udetid til, inden man med god samvittighed kan tage lidt inde-tid og så få bastlet lidt? ;-)
    Jeg har på fornemmelsen, at det er et lille paradis I har deroppe i det svenske. ;-) En rigtig lille oase.
    Rigtig god søndag deroppe. :-)

    SvarSlet
  2. super flotte....

    vi er også ved at gøre os klar, til en god tur ud i skoven tror jeg det bliver. ;)

    håber i alle får en ligeså god solskins søndag som os.

    hilsen Diana

    smut evt forbi min blog og se den give away jeg har lige nu....

    SvarSlet
  3. jeg har en del af det stof hvis du vil ha lidt til lageret;-) - måske vi sku bytte lidt?

    SvarSlet
  4. Så fine de ble. Ha en flott søndag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...