søndag den 4. marts 2012

En skøn værtindegave!

Se hvad jeg har fået! To fantastiske forårsbebudere i form af skønne forårsblomster i gamle dåser belædt med favoritelefanterne :-) Kan det blive bedre? Og så er det da ret genialt lige at putte elefanterne i kopimaskinen og lave sit eget elefantpapir, hva?

Det er selvfølgelig Tamra, der har været kretiv - Tusind tak! Vi havde en skøn Avesjov-stund i dag med at designe og klippe i mine stoffer. Jeg er så glad for vores perfekte samarbejde - det kører bare.

Og er du fristet af vores skønne børnebukser, ja så er det kun fantasien, der sætter grænser. Vi laver dem med lommer i dit favoritstof - om det er elefanter, kaniner, Graziela, Småfolk eller noget helt femte. Og så laves de i alle størrelser fra 50 - 146!!



11 kommentarer:

  1. Fine dåser
    Jeg har også lige syet bukser med stoffet til højre som lommer, det stof er bare SÅ skønt.

    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare mega fint det stof!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Nu når du syer bukser til andre har du så en tabel over hvor stor ribben/elastikken skal være i de forskellige størrelser.
    Jeg synes det er hammer svært at sy barselsgaver nu når man ikke har en model at måle på

    MVH
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.

      Tillader mig lige at svare her. Jeg har et tilskærer mønster (fra en gl bog der har været min farmors, hun er skrædder) med grundmål/tabel som jeg går ud fra når jeg tegner vores mønstre. Men køb evt. Minikreas Posebuksmønster, der er mål på elastik (har syet modeller op til en stofforetning efter det)

      Vh Tamra

      Slet
    2. Mette - Og ellers kan du også få en fornemmelse her: http://pralerier.blogspot.com/2011/01/maleskema-til-taljerib-pa-brnetj.html

      Kh. Mette

      Slet
    3. Tak for jeres svar. Jeg har et minikrea-buksemønster. Der er da også rib-mål på. Så hvis jeg sammenligner lidt med målene fra linket, så er det vis ikke helt galt :)

      MVH
      Mette

      Slet
  3. Foråret myldre op derude og det er så skønt.
    Jeg går og nyder 2 smukke buketter, jeg fik af henholdsvis min kæreste og hans søn - de er bare så smukke.
    Jeg tror dog at jeg skal ud og hente lidt mere forår hjem i stuen :)

    SvarSlet
  4. Synes de er så fine de dåser:-) Er det bare printet ud på papir eller??? :-)

    SvarSlet
  5. skønne elefanter og ikke mindst blomsterne. Elsker bare "vibeæg" blomsten :)

    SvarSlet
  6. Det er en virkelig fin gave!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...