mandag den 9. januar 2012

En vaskeægte Bloglandspige!

Da jeg gav Karen tøj på i morges, slog det mig, at hun lige i dag er det, man må kalde en vaskeægte Bloglandspige! Og trods det dårlige lys skal I altså lige have et par billeder - morgenhår, rod und alle!!

Bukser af brun babyfløjl med gule og orange Graziela æbler syet af Jane, langærmet T-shirt af jersey med flodheste - jersey'en vandt jeg hos Tamra og Jane tryllede den om til bluse og endelig skøn strikket brun vest med gule elefanter fra Charlottes hånd!

Fantastisk outfit lavet af fantastiske mennesker! Har jeg sagt, at jeg holder meget af Blogland?



7 kommentarer:

  1. Smuk datter, smuk mor;-)

    Blogland er et fantastisk land!!!!

    Smuk dag til dig<3

    Rikke

    SvarSlet
  2. Skøn sammensætning af mange af bloglands godter!

    SvarSlet
  3. Hvor er hun da skøn,den lille smukke hjemmelavede blogpige!!!
    KH Charlotte

    SvarSlet
  4. Herligt, blogland stilen klær hende;-)

    SvarSlet
  5. Hihi.. fantastik blog-outfit! :)

    SvarSlet
  6. Virkelg skønt blog-lands-outfit og datter. Bliver virkelig aldrig træt af retro
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...