torsdag den 22. december 2011

Den kreative pakkekalender - Min tur!

Endelig blev det den 22. december! Det har jo været tortur, at have en fin pakke liggende - ja, i et par uger tror jeg? Jeg har været så heldig at få pakke fra Pia, som jeg jo kender lidt, da hun også er fra Brønshøj, og sikke skønne sager jeg er blevet begavet med. Se bare her....

Jeg nævner i flæng: Et fantastisk hjemmestrikket halstørklæde, en fin juleengel, som nu pynter i miy vindue, en brødkurv med dekopage (tror jeg? - det er ikke mit stærke felt) og en opskriftsamling fra Meyer. Super lækkert! Tusind tak Pia - og også en stor tak til Karina, for at videreføre det gode initiativ fra sidste år.






Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at minde om min Give Away, som trækkes i morgen aftesn. Hvis du kunne tænke dig at vinde to lækre produkter fra Decubal, så tilmeld dig her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...